Ми виховуємо не носія знань,

а людину, яка має жити у суспільстві

і приносити йому користь

В. Сухомлинський

Середня загальноосвітня школа № 288 започаткувала свою діяльність в 1990 році.

В 2020-2021 навчальному році школа працює в складі 39 класів - 1062 учні.

В початковій школі - 1-4 класи - 442 учня, які розпочали навчання з 6-ти та 7-ми років.

В школі другого ступеня - 24 класи, 516 учнів 5-9 класів та 104 учня 10-11 класів.

Здійснено випуск 44 випускників 11-х класів та 74 учнів - 9-х класів.

Мова навчання - українська.

Іноземні мови - англійська з 1-го по 11-й клас. Мова, що вивчається як предмет - російська у 5-9 класах та німецька у 11-Б класі.

9-ті класи вивчають курс "Фінансова грамотність", у 1-2-х класах вивчається курс "Громадянська освіта". У 6, 7 класах "Ділова українська мова". У 8 класі - курс "Основи споживчих знань". Учні 5-В - 6-Г класів вивчають курс "Українознавство". Школа працює в режимі п'ятиденного робочого тижня.

Педагогічний колектив відзначається стабільністю, високим рівнем освітньої, кваліфікаційної та методичної підготовки. Навчання та виховання учнів здійснюють 72 вчителів. З них: 32 мають вищу кваліфікаційну категорію, серед цих вчителів 5 - мають педагогічне звання "Вчитель - методист", 17 - педагогічне звання "Старший вчитель". Крім цього 11 вчителів мають І кваліфікаційну категорію,13 - ІІ кваліфікаційну категорію, 16 - кваліфікаційну категорію "спеціаліст". Є звання "Заслужений працівник освіти України" - 1 педагогічний працівник.

Педагогічний колектив працює над проблемою:

"Саморозвиток, самоактуалізація та самореалізація особистості вчителя та учня в умовах компетентісно зорієнтованої освіти", запроваджує особистісно орієнтовані педагогічні технології і намагається поставити дитину в центр навчально-виховного процесу з її багатогранним і складним внутрішнім світом, різноманітними мотивами діяльності, інтересами, мріями та сподіваннями.

Головним завданням школи є:


  • Всебічно сприяти розвитку творчих здібностей учнів та вчителів.
  • Виховувати позитивне відношення учнів до навчальної діяльності.
  • Активно залучати учнів та батьків до співпраці.
  • Створювати умови для самовизначення і самореалізації учнів у різних видах діяльності.
  • Вести цілеспрямовану роботу по підвищенню рівня знань, умінь та навичок.
Кiлькiсть переглядiв: 4709